У рамках цієї системи було створено організацію з комплаєнсу, співробітники якої доступні як нейтральні та незалежні контактні особи для будь-яких питань щодо теми комплаєнс.
Крім того, Oetker-Group запровадила процедуру подання інформаторів, яка дозволяє особам, компаніям та іншим організаціям повідомляти про порушення чинного законодавства (наприклад, хабарництво, шахрайство, порушення прав людини та екологічних норм), внутрішніх інструкцій Oetker-Group (наприклад, Кодекс Поведінки) або Кодексу поведінки постачальників Oetker-Group або занепокоєння щодо потенційного чи фактичного порушення цих правил.
Якщо у вас є будь-яка інформація про можливі порушення законодавства щодо компанії Oetker-Group, ви можете надіслати нам свою інформацію різними способами, також абсолютно анонімно через нашу Гарячу лінію комплаєнс.
Доступні такі канали звітності:
Гаряча лінія відповідності Oetker-Group – анонімне надсилання повідомлень
Звітування електронною поштою до Комплаєнс-організації Oetker-Group
Повідомлення листом до
Доктор Август Откер КГ
Корпоративний комплаєнс комітет
Lutterstraße 14
33617 Білефельд
Німеччина
Повідомлення по телефону за допомогою (безкоштовної) телефонної служби за допомогою голосового повідомлення
Ми ретельно розглянемо це питання та вживемо необхідних заходів.
В рамках регламенту ми визначили внутрішні обов’язки та розгляд натяків та скарг.